piatok 27. marca 2015

GIVEAWAY

Tak a je tu čas na prvú GIVEAWAY, keďže sa tu pomaličky rozrastáte a skúšate recepty, rozhodla som sa jednu alebo jedného z Vás odmeniť :) Darčekom bude prekvapenie :) a (bude tam aj niečo sladké odo mňa), výhercu vylosujem náhodne na Veľkonočný pondelok. Do žrebovania budú zaradení tí, čo splnia nasledovné podmienky :

1. dať LIKE na moju facebook-ovú stránku
2. zdielať tento príspevok
3. zanechať ľubovoľný komentár pod príspevkom

Veľa šťastia !!! Výhercu uverejním v tomto príspevku :)


  Výherca !!!



A je to tu , náhodným žrebovaním získava výhru GIVEAWAY číslo 3 a to je pani Zuzana Stoláriková srdečne blahoželám, pošlite mi prosím adresu na v.penzesova@gmail.com , aby som Vám mohla poslať v priebehu tohto týždňa výhru. A Vám ostatným držím palce v ďalšej, ktorá bude už čoskoro :)

1 komentár :

  1. Sdílím https://www.facebook.com/marketa.kralova.92 jako Markéta Králová
    To by mě zajímalo co v tom tajemném balíčku je :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť