pondelok 16. marca 2015

Gaštanové tiramisu



Ak Vás už omrzela tradičná chuť klasického tiramisu skúste túto pozmenenú verziu , určite nebudete ľutovať, výborné je tiež jahodové tiramisu ale ten recept pridám až keď bude sezóna domácich jahôd..


Suroviny :
500 g domáceho gaštanového pyré ( ak nemáte domáce, môžete použiť aj z obchodu, ja som mala ešte zásoby čo som si sama spravila )
250 g mascapone
1 balík piškót
250 ml šľahačky
veľká šálka silného espressa
0,5 dcl čkoládového alebo orieškového alebo iného likéru
kakao na posypanie



Postup :

Uvaríme si silné espresso, vlejeme k nemu likér a necháme úplne vychladnúť. Medzitým si prešľaháme gaštanové pyré, pridáme mascarpone dobre premiešame( ja som do plnky nepožila žiaden cukor ale, ak by sa Vám zdala málo sladká pridajte podľa chuti). Vyšľaháme si šľahačku a jemne zamiešame do krému. Potom namáčame piškóty do kávy a vrstvíme gaštanovou plnkou. Vrch posypeme kakaom a necháme zachladiť. Podávame s ovocím, dobrú chuť :)

8 komentárov :

  1. Prave som objavila tvoj blog a pomalicky ho listujem :-) toto Tiramisu spravim na Veľkú noc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodne stojí za vyskúšanie, mne veľmi chutila táto kombinácia a chystám sa ho robiť znovu :) potom napíš ako chutilo a budem veľmi rada ,keď bude chutiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akú veľkú formu si prosím ťa použila? aby som dokúpila ak treba :D

      Odstrániť
    2. ja som mala formu asi 20x20 cm, ale ak máš sklenenú misu na šalát, tak ju môžeš použiť tiež :)

      Odstrániť
    3. Nie je zač, aj nabudúce ;)

      Odstrániť
  3. Ahoj Viktória, máš super receptíky, už som čo to vyskúšala a boli veľmi chutné. Chcem sa opýtať, recept na to spomínané jahodové tiramisu nebude? Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že ti chutia :) bude recept aj na jahodové tiramisu čoskoro :)

      Odstrániť