pondelok 23. februára 2015

Vanilkový krupicový puding s ovocnou škoricovou omáčkou

 Ak patríte k milovníkom pudingových dezertov ako ja, tento recept sa Vám určite zíde, u nás bude často využívaný určite, pretože ja zbožňujem spojenie pudingu, krupice a ovocia, mňam...




 Suroviny :
1 L mlieka ( najlepšie plnotučné )
200 ml šľahačky
100 g krupice
100 g cukru
1 vanilkový lusk / 2 čl vanilkového extraktu

Ovocná omáčka :
Drobné ovocie približne 350g  ako jahody, maliny, čučoriedky môžu byť aj mrazené
2 PL cukru
1 čl škorice



Postup :

Mlieko, šľahačku, cukor a vyškrabaný vanilkový stred ( ja som vložila aj lusk, ktorý som po prevretí vybrala) dobre premiešame v hrnci, necháme za stáleho miešania prevrieť. Potom prisypeme krupicu a varíme na miernom ohni, kým nám puding nezhustne. Nalejme do pohárikov a necháme vychladnúť. Medzitým si pripravíme omáčku. Do malého hrnca si dáme drobné ovocie, pridáme cukor a škoricu , spolu povaríme až nám zmes zhustne a nalejme na krupicový puding. Necháme spolu vychladiť a podávame s čerstvým ovocím. Dobrú chuť, alebo maškrtenie :)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára