pondelok 2. februára 2015

Mätové cheesecake brownies



Patríte k milovníkom spojenia čokolády a mäty ? Ja určite áno a táto kombinácia je podľa mňa skvelá , no proste mňam,  ale načo rozprávať ďalej, treba vyskúšať ..


Suroviny :
180 g masla
180 g horkej 70% čokolády
130 g hnedého cukru
4 vajíčka
100 g hladkej múky
štipka soli
1 balíček pepermitových cukríkov orion/ after eight 

Cheesecake vrstva :
1 mascarpone
3 PL hnedého cukru
1 PL mätového/pepermintového extraktu
2 vajíčka




Postup :

Maslo s čokoládou si roztopíme nad parou, necháme vychladnúť, medzitým si vyšľaháme vajíčka s cukrom do peny ( asi 3-4 minúty ) , prilejeme čokoládovú zmes, štipku soli a prisypeme preosiatu múku. Spolu dobre premiešame. Pripravíme si menší plech, vyložíme ho papierom na pečenie, vylejeme cesto a posypeme cukríkmi, ktoré sme si pokrájali na malé kúsky. Potom si pripavíme druhú vrstvu, kde si všetky suroviny spolu dobre prešľaháme a nalejeme na čokoládový základ. Vidličkou si prejdeme po ceste aby sme spravili vzory a pečieme pri 180 °C asi 18-20 minút. Necháme vychladnúť a podávame. Dobrú chuť.



8 komentárov :

  1. Velice zajímavý recept, vážně by mě zajímalo, jak to chutná a voní... :) Vypadá to ale velice hezky. :) Jen z té zelené mám strach. :D
    Budu moc ráda, když se také zúčastníš give away :))!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelenú môžeš vynechať alebo použiť do cesta v tom prípade ti zostane mascarpone biele,
      ale chuť to má vynikajúcu, odporúčam vyskúšať :) a rada sa zúčastním giveaway :)

      Odstrániť
  2. To vypadá luxusně, určitě vyzkouším:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nas si ziskal urcite, napis potom ako ti chutil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem spojenie mäty a čokolády :-) toto určite vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A určite neoľutuješ, ja som ho robila pre priateľovu rodinu a len sa zaprášilo po brownies :)

      Odstrániť
    2. Fantastickyyyyy je :-) nabudúce spravím dvojitú dávku :-) namiesto cukríkov som pokrájala jednu mätovú čokoládu

      Odstrániť
    3. Tak to som rada, nech Vám chutí :)

      Odstrániť