nedeľa 18. januára 2015

Čokoládový krupicový puding




Tento puding som mala uložený už dlhšiu dobu, no stále som sa mu nejako vyhýbala a obchádzala, no na moju škodu. Je to super čokoládová mňamka a keďže som čokoholik, tak sa bude u nás vyskytovať dosť často, pretože ma chytil svojou chuťou za srdce. Odporúčam všetkým čokoholikom vyskúšať!
 
Suroviny :
1/2 l plnotučného mlieka
1 PL holandského kakaa
2 PL cukru
3 PL krupice
1 vanilkový struk
čoko ganache :
100 g mliečnej čkolády
100 g horkej 70% čokolády
200 ml smotany na šľahanie
1 - 2 PL masla
čoko hoblinky na posypanie podľa chuti



Postup prípravy :

Najskôr si pripravíme čoko ganache , nad parou miešame čokolády, smotanu a maslo, kým sa všetko dobre nerozpustí a dostane tmavú farbu.Ganache si necháme vychladnúť. Medzitým si pripravíme mlieko, pridáme cukor, vyškrabeme doň stred z vanilkového lusku a lyžičku kakaa. Necháme zovrieť za stáleho miešania na miernom ohni. Keď nám kakaové mlieko zovrie, prisypeme krupicu a varíme asi 3 minúty, kým nám masa poriadne nezhustne. Necháme aj túto zmes vychladnúť. Po vychladnutí obe masy dobre premiešame a podávame v pohárikoch, vychladené a posypané čoko hoblinkami. Dobrú chuť :)



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára